2011/12/15

終於交晒assignment,感受:

1. 寫program幾過癮下.
2. Maths有95%或以上時間係俾程式玩.例如折墮到用小畫家畫圖,搵數學符號噤,不停因為噤完符號要噤某個掣解lock, etc...
3. 呢份要齊step既assignment其實易過MC果份好多好多.簡直係切柒煲湯派街坊level.
4. 下次Maths assignment一定要認真研究用手寫點交! 如果呢份野用手寫預計自己半日至一日一定搞得掂! DKLM! 一份assignment浪費我咁L多日?如果我報三科咪瀨左鑊杰!?
5. 快L d捱完科Maths唔好再浪費我時間啦大佬.
6. 我更少時間溫我果幾課書同MCITP...
7. 30號前要考埋科MCITP,但目標係21號前考,因為肥左仲可以book補考. orz

我終於感受到咩叫年關難過.

沒有留言: