2008/08/03

動漫節08

首先,非常感謝某人,全靠佢我至去得咁爽!
多謝你啊~
因為講個名同咩事出黎,可能會為佢帶來擾,所以就唔寫明了
但本人見到呢篇野應該收到的

漫節第一大收獲:伊東雜音簽名啊啊啊啊啊~
伊東果然好萌
第一日響角川排三粒鐘,果然係有價值的!
雖然打尖果d可能連半粒鐘都唔駛就入到去...

話說角川攤位,有一位看起來算靜,講野陰聲細氣的妹妹仔/姐姐仔(我唔識分), offical請番黎cosplay Lucky Star的小司派傳單同塾板
不過好可惜果個地獄位多人到喊,應該無乜人可以影到相,真係算ok的說 orz
由於果個位真係太地獄,真係同個米缸無分別,個個人響度係咁互相交換體液,極度噁心,
而且空氣亦極唔流通,根本完全feel唔到冷氣,淨係感受到前後左右四條友既體溫
所以好多人拎左塊塾板黎撥涼
仲要果個位完全無欄,基本上打尖係打到pk的
角川,你嚴重安排失當啊!

早幾年漫節主要係執平書為主.如果無日文書買,基本上都係俾d一二十既書搣搣下,條數好細
但今年淨係角川,已經俾佢劏左一大筆 orz
仲有CM,好窮啊~ /囧\

今年最大斬穫: 伊東簽名 +\囧/+
伊東老師真係ok萌呢,算係靚女wwwwwwwww
不過因為會方希望各位唔好貼相,所以我就唔貼了
話說簽名的的資格係:
買指定5本書中其中2本,可得一張抽籤卷
抽中者可得簽名卷,限150張
我第一日入到去既時候,果5本書已經得番2本書可以買而已,一本小說,一本漫畫
買左相同兩本較平的漫畫算,為簽名既話,小說太貴了 =w=)a
本來諗住抽3次為基礎,有咩依郁就睇下剩番幾錢再考慮加碼
跟住第一次抽,摸第一粒乒乓波,唔...
第二粒,唔...
第三粒...(額頭一閃)唔啊!?這...這一粒...?(請自行想像NT靈光一閃的模樣)
一抽出黎,有粒星,中了!一發!
本來話派晒的紙袋,亦響我等frd果時突然有番貨,俾我拎番晒兩個!
當日認真係超強運!有愛果然唔同d! +\囧/+

沒有留言: